تعداد کامنتا زیاد بود دیدم تأیید نکنم راحت ترم..
بدین پست قسم عذرخاهی میکنیم :)
+مثله آدم های عقده ای فقط دارم فیلم نگا میکنم ..
چنتا فیلم خوب از اون محشرهاش ک فک میکنین عالیه بگین لدفن :)
+تو این ی هفته بهترین فیلمی ک دیدم بوی خوش ی زن.. بی نظیره :))
+ نوشته شده در توسط MaRmooZ |
ما را در سایت تذکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 158
خو بچه گوه میخوری وقتی سرما خوردی میری پیست .سرما خوردگیم بدتر شد. ولی این دفه ب جای ایکه برم دکتر رفتم لیمو ترش گرفتم با عسل قاطی کردم و آب جوش.. از عصر تا الان 10لیوان خوردم .. قشنگ برم دسشویی بشاشم شربت آبلیمو میدم بیرون ّ... :)
+ نوشته شده در توسط MaRmooZ |
ما را در سایت تذکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 177
ما را در سایت تذکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 149
کسی ک از خودش ناراضی ه ینی خدا ازش راضی نیست
ولی کسی ک از خودش راضیه الزاما خدا ازش راضی نیست
+نتیجه اینه ک خدای من خدای ناراضی ه
خدای شما حالش چطوره ؟
+ نوشته شده در توسط MaRmooZ |
ما را در سایت تذکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 170
ما را در سایت تذکر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160