تذکر

خرید بک لینک

امکانات وب

تعداد کامنتا زیاد بود دیدم تأیید نکنم راحت ترم..

بدین پست قسم عذرخاهی میکنیم :)

+مثله آدم های عقده ای فقط دارم فیلم نگا میکنم ..

چنتا فیلم خوب از اون محشرهاش ک فک میکنین عالیه بگین لدفن :)

+تو این ی هفته بهترین فیلمی ک دیدم بوی خوش ی زن.. بی نظیره :))

+ نوشته شده در توسط MaRmooZ |


تذکر...

ما را در سایت تذکر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 158 تاريخ: يکشنبه 3 دی 1396 ساعت: 21:00

خو بچه گوه میخوری وقتی سرما خوردی میری پیست .سرما خوردگیم بدتر شد. ولی این دفه ب جای ایکه برم دکتر رفتم لیمو ترش گرفتم با عسل قاطی کردم و آب جوش.. از عصر تا الان 10لیوان خوردم .. قشنگ برم دسشویی بشاشم شربت آبلیمو میدم بیرون ّ... :)

+ نوشته شده در توسط MaRmooZ |


تذکر...

ما را در سایت تذکر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: يکشنبه 3 دی 1396 ساعت: 21:00

رفته بودیم چنتا فیلم بگیریم ی دختره هم اونجا بود صاحب مغازه ب دختره گفت این کابلو بزن ب موبایلت اونم زد و موبایل تو دستش بود هی پیاماش جواب میداد همزمان. . این کارش باعث میشد کابل اتصال هی قطع بشه ..طرف بهش گفت خانم بذارش پایین موبایلو کابلش هی قط میشه.. دختره هم گفت چشم .. بعد موبایل گذاشت رو زمین ..خداوکیلی نمیشد ک نخندیم .. صاحب مغازه گفت چیه گفتم ی نگا اینجا کن .. موقعی ک دیدش اصن اون ترکید دختره همو نفهمیده بود چ سوتی داده .. +ایقد خندیدم دیگه روم نمیشه برم اونجا... تازه داشت باهام دوس میشد هی تخفیف میداد بهم.. + نوشته شده در توسط MaRmooZ | تذکر...ادامه مطلب

ما را در سایت تذکر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: يکشنبه 3 دی 1396 ساعت: 21:00

کسی ک از خودش ناراضی ه ینی خدا ازش راضی نیست

ولی کسی ک از خودش راضیه الزاما خدا ازش راضی نیست

+نتیجه اینه ک خدای من خدای ناراضی ه

خدای شما حالش چطوره ؟

+ نوشته شده در توسط MaRmooZ |


تذکر...

ما را در سایت تذکر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 170 تاريخ: يکشنبه 3 دی 1396 ساعت: 21:00

خبر مرگم گفتم برم خونه آبجی بخابم .. کسی نبود اونجا.. 27ساعت بود نخابیده بودم.. تو سه ساعت دختر همسایشون هی میومد زنگ میزد میگفت با ارشاویر کار دارم گفتم نیست امروز نمیاد.. نیم ساعت میخابیدم ک دوباره میومد.. تو زندان اوین هم این بلا رو سر آدم نیاوردن ک این کوچولو سر من آورد پنج بار بیدارم کرد دفه اخری بهش گفتم بیا داخل اومد داخل بردمش تو بالکن گفتم اگه ی بار دیگه اومدی زنگ زدی از این چهارطبقه پرتت میکنم پایین ... فک کنم قانع شد :)) + نوشته شده در توسط MaRmooZ | تذکر...ادامه مطلب

ما را در سایت تذکر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 160 تاريخ: يکشنبه 3 دی 1396 ساعت: 21:00

صفحه بندی